skitigastrumpor

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Gurra - 9 december 2010 22:38

Så mycket ord som flyger genom skallen, genom luften och genom livet.

Så många fraser som påverkar så mycket.

Så många handlingar som kan förstöra allt.

Så många handlingar som kan få mig att glömma allt.

Så många tankar som inte betyder någonting, ännu fler fraser som betyder mindre.

Så många handlingar som förändrar så lite, så många ord som flyger genom luften och endast förvärrar och försvårar.

Åt helvete med alla känslor.


Imornn är det nattinnebandy, jag har redan smakat på min öl, därav den pretentiösa och självömkande så kallade "poesin". Jag är med i lag "Tallinn-gänget -98" som Micke "Jan Banan", mittencentern med vis inriktning på självmål.


Kvällens citat: En av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen - Margaret Meed

Kvällens låt: Jump, Jump, Jump - Rick Derringer

Rick Derringer – Jump, Jump, Jump

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards